הפילוסופיה של עמיר בניון והקשר שלו לחב"ד

על ההשתתפות במופע בי"ט כסלו הוא אומר ב"ה הזכות להופיע עם אברהם פריד. חב"ד זה משהו שבתוך הנשמה שלי והאדמו"ר הזקן בפרט. אני מרגיש פתאום שאני נמצא במקום הנכון לי
עמית דניאל 2 Comment on הפילוסופיה של עמיר בניון והקשר שלו לחב"ד

עמיר בניון מספר למנחם טוקר על 'צמאה 3', הקשר לחב"ד והאלבום החדש ומגלה "הקלטתי את כל התהילים באולפן וזה נמצא אצלי ברכב"

צילום: Mendy Hechtman/Flash90
על ההשתתפות במופע בי"ט כסלו הוא אומר ב"ה הזכות להופיע עם אברהם פריד. חב"ד זה משהו שבתוך הנשמה שלי והאדמו"ר הזקן בפרט. אני מרגיש פתאום שאני נמצא במקום הנכון לי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פילוסופיה בתוך שירים זה משהו מיוחד מאד ועמיר בניון בראיון למנחם טוקר ב"זמן אוויר" לרגל האלבום שעומד לצאת בקרוב, מפגין יכולת ראיה עמוקה מאד בכל הנוגע לשיריו.

ראשית, פתח בניון בהודיה ואמר "אוהבים את הקב"ה והוא אותנו ונבנים לאט לאט" על השיר החדש סיפר "'מילה ברוח' זה שיר שאת המילים והלחן אני כתבתי וזה מופיע באלבום שבע"ה יצא עוד שבועיים. בגדול 'מילה ברוח' זו מבחינתי ההגדרה הכי לא פילוסופית שאדם יכול להגדיר את האינסוף. 'מילה' זה הכל. זה צליל והבהרה. 'ברוח' היא הולכת וחוזרת ויכולה לחזור בפנים אחרות. 'מילה ברוח' זו השתלשלות של כל מה שקורה" אמר בניון וטוקר הוסיף פרשנות משלו "המילים כל כך חשובות, גם להבדיל בהיבט השלילי כמו לשון הרע. המילה שמוציאים נשארת וגודלת ומקבלת מימדים".

על השתתפותו בפרוייקט 'צמאה' של ניגוני חב"ד בו הוא מבצע את השיר "בך ד' חסיתי" הוא אומר "נתנו לי בפרוייקט של חב"ד ואז לקחתי את השיר הקצבי והשמח הזה והבנתי שזה ניגון קורע לב. אני לא יכול להיפטר מזה. מאז זה הפך לאחד הניגונים היפים שאי פעם שמעתי וזכיתי לבצע. לא הכרתי את השיר או שאולי כן הכרתי אבל לא היה לי מושג שזה זה. הביצוע קצת שמח אבל במובן הלא קצבי של המילה" מסביר בניון.

בניון סיפר על הקשר שלו לספר התהילים בו בפרוייקט 'צמאה 3' עוסק "כל פעם שיש לי הזדמנות, אני קורא תהילים ויש לי אפילו את התהילים מוקלט באוטו, אם אני לא מספיק לקרוא. הקלטתי את כל התהילים באולפן, לא בשירה".

על ההשתתפות במופע בי"ט כסלו הוא אומר "ב"ה הזכות להופיע עם אברהם פריד. חב"ד זה משהו שבתוך הנשמה שלי והאדמו"ר הזקן בפרט. אני מרגיש פתאום שאני נמצא במקום הנכון לי".

האזינו:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חב"ד זו האמת! ב"ה שבניון גילה את זה לפחות עכשיו…בקרוב אצל כל עמ"י!

  2. 1

    אני לא חבדניק אבל אני מודה אין איןןןןןןןןןןן כמו חבד כמה מסירות נפש כמה אנשים הם מחזירים בתשובה כל הכבוד אין עילכם